[OZ-CONTEST] Friedrichshafen og Færøerne

Thomas Andersen thomas at oz1aa.com
Mon Jul 13 07:30:22 PDT 2009

Hej,

OZ1LO, 7AM, 7JZ og jeg selv havde en rigtig god tur til
Friedrichshafen for nogle uger siden. Det er absolut alle de 1200 km
frem og tilbage værd. Det kunne være sjovt at møde nogle flere OZ'ere
dernede næste år.

Jeg har oploaded nogle billeder fra turen på http://www.flickr.com/photos/oz1aa.

Jeg er nu på Færøerne i forbindelse med noget arbejde. Håber snart at
blive QRV som OY/OZ1AA fra klubstationen i Torshavn. Der skulle også
være et OY call på vej, men da manden der udsteder kaldesignaler er på
ferie går der vist et par uger mere.

Glæder mig desuden til at høre hvordan det gik OZ1HQ i weekenden.

Fortsat god sommer!

73,

Thomas OZ1AA

http://www.oz1aa.com