[OZ-CONTEST] arrl-cw fra oz8sw

Steen Wichmand oz8sw at mail.tele.dk
Tue Feb 23 07:08:26 PST 2010

Hej Contestere,
et lille referat fra weekendens anstrengelser i ARRL cw testen. Vedhæftet et klip af logprogrammet, som det så ud da jeg sluttede.
.
Der var usædvanlige gode forhold under hele testen, og det var tit en kamp om en cq-frekvens.Deltagelsen fra alle sider var god.  Det lykkede en gang imellem at starte en run, men den blev hurtigt ødelagt af een med et bedre signal (eller større frækhed ?) Så det blev mest til S & P.
Jeg tror det var mit hidtil bedste resultat i denne test.
Udstyret var en Yaesu ft 1000 mark V, - en Butternut HF2v til 80 og 40, og en Mosley TA54XL til 20 og 15.
Vy 73 og CU næste test

Steen oz8sw