[OZ-CONTEST] cw cqww testen fra oz8sw

Steen Wichmand oz8sw at mail.tele.dk
Tue Nov 30 04:33:49 PST 2010

Hej contestere,
sjovt at høre om jeres oplevelser i denne test. Og tillykke til OZ5E med det enorme resultat. Rigtig godt gået.

Herfra var mit mål i denne test specielt at generere nogle nye båndlande på 40 og 80, så jeg sprang over nattesøvnen begge nætter. Det blev jo så mest S & P, og effekten af det kan jeg allerede se på LOTW.
Ellers kunne jeg jo ikke dy mig, men kaldte CQ et par gange, og startede næsten hvergang en god run, på en times tid eller to. Herlige condx. Var oppe at ringe, med 170 qso/ h på SuperDupers "qso per hour" statistik, et par gange.

Som sædvanlig undrede jeg mig over hvor de rigtig sjældne stationer var, som zd9t, zl8x, zl7v etc, men de skal åbenbart altid workes i dagene inden en sådan contest - under contesten hører jeg dem ihvertfald aldrig. Synes også der manglede nogle af de nye entities pj2 - pj7, som jeg havde håbet på.

Men alt i alt en contest med førsteklasses condx og fin deltagelse, også fra danske stationer.

Vy 73   Steen oz8sw

START-OF-LOG:  2.0
CREATED-BY:    SD by EI5DI
CONTEST:       CQ-WW-CW