[OZ-CONTEST] oz56e

OZ2BRN Brian Lodahl oz2brn at post.cybercity.dk
Tue Nov 30 12:01:25 PST 2010

Hej,

Vi har lige opdaget at vi på OZ5E vistnok har kørt flere QSO's på både
hhv 80m og 160m end selveste K3LR !!!

og såvidt jeg husker kører de med mindst et fullsize four-square array
per bånd, og beverages og hele dynen ... vi måtte nøjes med en
almindelig vertikal og beverages... men det var åbenbart også nok :-)

73'
OZ2BRN
op. OZ5E