[OZ-CONTEST] I have cheated...

per henriksen oz1dgq at hotmail.com
Wed Aug 17 13:22:16 PDT 2011

tja og her sidder en anden "lille"contester med kun  100w og ca. 6 m endeføddet tråd på min altan. Og e73m, har problemer og skrupler over at regler ikke overholdes :-)

Undskyld, bare de dog ville sende "cq contest navn" istedet for det evige "test", især når flere contest er igang.

Det kunne jo være jeg skulle stille op som QRP.

Nå men dem, der ikke ahr set min hjemmeside, der er nogle 1. pladser i contest. (diplomer indscannet) Har lige set flere 2. 3. 4. og 5. pladser wae.

MVH Per OZ1DGQ