[OZ-CONTEST] Hjælp til N1MM CW TX ?

Peter Müller peter at irc.dk
Fri Dec 23 02:18:32 PST 2011

Hej.

Er der nogen "derude" der kan give lidt hjælp til et problem med N1MM og CW
TX via CAT.

Jeg har brugt en del tid på at få N1MM til at sende CW igennem radioen
(ts-850), men endnu uden held.

CAT funktionen virker som sådan fint. Alt omkring frekvensaflæsning,
båndskift virker.

Når jeg aktivirer F-tasterne for at sende en besked, så taster den også
radioen, men der er ingen carrier eller CW.

Jeg kan høre varigheden af tasten, passer meget godt med længden af den
tekst der ligger i den pågældende F-tast.

Der er heller ingen "monitor lyd" af cw transmissionen.

Nogen har gode ideer til hvad der kan være galt.

Svar ikke til gruppen her, men til oz3abe at qrz.dk direkte.

73, Peter

OZ3ABE.