[OZ-CONTEST] Godt Nytår - Husk Nytårstesten på søndag kl. 11:00(ssb) og 13:00(cw) på 40m.

Peter Müller peter at irc.dk
Fri Dec 30 16:21:08 PST 2011

Godt Nytår til alle "contest kollegaer" på denne mailgruppe. Håber alle får
en rar og hyggelig dag, med god mad og drikke og alle kommer godt ind i det
nye. :-).

Jeg håber også mange er blevet friske igen til kl. 11 søndag formiddag, og
har mulighed for at køre lidt med i Nytårstesten på 40m, hvor jeg har hørt
forholdene i øjeblikket faktisk gør det muligt at oz-til-oz kan høre
hinanden med rimelige signaler :-). SSB starter kl. 11 og CW kl. 13. - En
lille opfordring: Send endelig et eller flere "stemningsbilleder" sammen med
jeres log ;-).

Nu jeg er i "blækhuset" - tak til alle de meget brugbare tilbagemeldinger
jeg fik til mit problem med CW keying af min ts-850 via N1MM. Konklusionen
blev jeg bestilte et Microham interface, som jeg allerede har modtaget - men
dog ikke har pakket ud endnu. :-).

vy 73, Peter.

OZ3ABE.