[OZ-CONTEST] CQ WW 160 meter CW - med "tidshandicap"

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Sun Jan 30 14:41:38 PST 2011

Hej!

Nå! Fik alligevel ikke så meget tid til at blande med i CQ WW CW 160
meter som jeg gerne ville have haft! De er gang i forberedelserne til
Fiji-turen i marts. (Se på DDXG's hjemmeside!)
Men jeg var så heldigvis ikke den eneste OZ'er på 160 meter! Finn OZ7YY
og Hans Jørgen OZ7BQ kom da i min log (o; Begge selvfølgelig med et
signal der kunne brække en S-meter ind til flere gange ....

Kun 84 QSO'er 41 DXCC'er og 18.614 total points blev det til.
Tilgengæld er min bånd-lande-score på 160 meter nået op på 55 fra 20
DXCC'er på kun éen weekend!!
Jeg skal nok undlade at kommenterer de forskellige LID's, som der
desværre var mange af.
A73A, UK9AA ZC4LI, 4Z5LA, 3V8SS samt diverse UA9 og UA0 stationer m.fl.
- blev kvalt af Europæiske stationer som kaldte på samme frekvens ...
(de kom dog i loggen - bare rolig!)
Nogen der skulle en tur forbi 7YY o.a. og lærer lidt om at LYTTE ?

Hvis ikke vi mødes i Contest inden marts - så mødes vi forhåbentlig når
jeg er på Fiji! Enten som 3D2A - eller måske endda under mit helt eget
call derude fra ( 3D2CW er på ønskelisten!! )

Kenneth
OZ1IKY