[OZ-CONTEST] IARU OZ1HQ 2011 contesten

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Thu Mar 3 13:07:51 PST 2011

Hej alle

For dem, der endnu ikke har set resultatet fra 2010, så findes det på http://www.arrl.org/files/file/ContestResults/2010/2010IARU-Web.pdf Der er stadig en bid vej til at slå DA0HQ :-)

Der er, som du kan læse nedenfor, allerede godt gang i planlægningen for OZ1HQ 2011.

Fra OZ6OM har jeg lovet at meddele, at man i 2011 gerne må planlægge et phone bånd fra EDR's QTH på Klokkestøbervej. Dermed kunne der være mulighed for at par lokale operatører og lidt gæster.

Mailinglisten fra 2010  til planlægning og information om OZ1HQ / IARU testen eksisterer stadig.

Listen fungere på følgende måde:

Tilmelding til listen:

Send en e-mail til oz1hq-subscribe at oz0j.dk
der kommer en e-mail retur, som du skal besvare (uden rettelser m.v.) I dit mail program klikker du på "besvar / reply to" og derefter på send
Herefter kommer der en bekræftelse på, at du er tilmeldt.

Afmelding fra listen:

der kommer en e-mail retur, som du skal besvare (uden rettelser m.v.) I dit mail program klikker du på "besvar / reply to" og derefter på send
Herefter kommer der en bekræftelse på, at du er afmeldt.

Skrive til listen
Send en e-mail til oz1hq at oz0j.dk

Skal du svare på en e-mail, så svarer du til oz1hq at oz0j.dk

Nogle af jer er med både på oz-contest at contesting.com og på oz1hq at oz0j.dk I vil derfor modtage denne e-mail 2 gange.

Ligesom sidste år så vil jeg anbefale, at vi primært bruger oz1hq at oz0j.dk til den løbende planlægning og kun rundsender information på oz-contest at contesting.com Der kunne være nogen, der blev lidt trætte af at høre om OZ1HQ hele tiden.

Et "hængeparti" fra 2010 var, at Win-Test i netværk ikke opdaterede alle QSO'er hen over Internettet. Er der nogen, der er kommet videre med det problem? Og er der nogen, der kører test på det hen over forårets HF contester?

Forslag til QTH, operatørtilmelding m.v. er som altid velkommen. Den rigtige radioamatør ved, at det er 2. fulde weekend i juli, og at man selvfølgelig ikke har planlagt sommerferie med familien i den weekend.  Vi kan i princippet blive op til 11 QTH'er, idet 160 M nok ikke skal dels op i 2 steder.

Hjemmesiden er stadig http://oz1hq.oz0j.dk og jeg skal nok få sat 2011 på, når jeg kender et par QTH'er.

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen
"Mister HQ"