[OZ-CONTEST] IARU 2011

flemming flej at mail.tdcadsl.dk
Thu Mar 10 19:37:33 PST 2011

Sæt mig på hos OZ5E som SSB operatør.

Mvh

Flemming, OZ4P

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: oz-contest-bounces at contesting.com [mailto:oz-contest-bounces at contesting.com] På vegne af Jorgen - OZ0J / 5Q2T
Sendt: 10. marts 2011 21:28
Til: oz1hq at oz0j.dk; oz-contest at contesting.com
Emne: [OZ-CONTEST] IARU 2011

Hej alle

Tak for diverse feed back til IARU 2011.

Hvis vi skal køre fra de bedste QTH’er i 2011, kan nogen så lave en
liste over dem for de enkelte bånd.

Jeg vil tro, at OZ7YY’s QTH er selvskrevet til 160 M, og at OZ1ADL
(OZ5E)’s OTH er selvskrevet til enten 20 M og/eller 40 M.

OZ5KF er vel også en mulighed på fx 40 M – hvis Kristian vil være med
igen :-)

Hvem har ellers en super QTH? Jeg tager gerne kontakt til min næsten nabo
OZ1LO.

Hjemmesiden er nu opdateret med IARU 2011. Den findes som altid på
oz1hq.oz0j.dk

Jeg har slettede de fleste operatører fra 2010. Dem der vil være med,
må gerne melde tilbage, så skal I nok blive putter på listen.

Jeg har indtil videre kun OZ1ADL / OZ5E som QTH. Efterhånden som vi har
de øvrige QTH’er, så putter vi dem på.

Jeg fik aldrig en tilbagemelding vedr. vores fejl i win-Test fra 2010 –
og hvem der evt. har fået gjort noget ved den.

73 Jørgen OZ0J