[OZ-CONTEST] CQ WPX CW 2011

Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Mon May 30 00:40:27 PDT 2011

Hej contestere

Havde glædet mig til at deltage med min TS830S, men den gik i "selvsving" nogle dage før testen, så det blev i stedet min lille 5W QRP (Hendricks PFR-3  www.qrpkits.com)  der dog kun kan køre 40 og 20 meter.  Så Karsten 4FF kunne nemt køre bornholmsmesterskabet i hus !!

Jeg ærgrede mig rigtig meget i de tidlige morgentimer, hvor det lød som om 40 meter båndet myldrede af DX stationer.  Men det kan 5W dog ikke klare... HI !!

Men ialt  350 QSO'er herunder nogle DX'er  - og ikke mindst 3 nye lande  - det er ganske tilfredsstillende under de givne omstændigheder.

Samlet resultat:

Band    QSOs    Pts  WPX
      7     177     405    130
    14     173     207    116