[OZ-CONTEST] Fw: CQ-WW-CW-2011 OZ4CG

Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Mon Nov 28 01:12:40 PST 2011

Hej alle contestere:

Efter ca. 16 timer ved nøglen ser resultatet for OZ4CG herefter således ud:

Band   QSOs   Pts  Cty   ZN
   1,8      22       22   14    3
   3,5      71       72   24    5
      7      93     132   30    8
    14      80     157   28   10
    21    109     247   40   12
    28      58     132   21   13
Total     433     762  157   51

Score : 158.496

Software : N1MM Logger V11.6.2
Rig : TS590S, 100w    Antennas : G5RV

Der var rigtig gode condx her og det blev til 3 nye DXCC-lande

QSO med OZ2TF, OZ4FF og hørte OZ5E ganske svagt.

Da målet på 400 QSO'er var nået, skulle jeg - nærmest for sjov - lige høre om der var liv på 160M, og dét var der!  Så blev fristelsen for stor og jeg prøvede om min G5RV kunne afstemmes på 160 Meter - og sør'me: Det så ud til at virke !!  Og  derfor  22 QSO'er også dér og 14 nye båndlande !! Utrolig hvad der kan lade sig gøre..... :-))

Vy 73 Carsten
OZ4CG

www.qrz.com/db/oz4cg