[OZ-CONTEST] OV3X SAC CW 2011

Joergen Christensen oz8ae at christensen.mail.dk
Tue Sep 20 01:11:01 PDT 2011

OV3X SAC CW 2011

Hej

Grundet arbejde kun muligt at deltage lidt søndag morgen og formiddag.
Længe siden vi har haft så gode forhold.

Blive kaldt af ZM2B på 40 meter var ganske fint.
Kaldt af KH6MB (der var 3 på én gang) på 20 meter.
Længe siden jeg har kørt indtil flere JA på 20 og 15 meter.

1150z vendte beamen mod SA, kaldte CQ på 15 meter men blev svaret af K5ZD.
Et par QSO-er senere var det YB3XM.  - Båndet var godt nok åbent.

Kørte med den gamle IC-775DSP, TH3MK4 11 meter oppe og en Carolina Windom 80 nu monteret med fødepunktet i min flagstang. Enderne sidder 4-5 meter oppe. Den virker stadig ganske fint og supplerer beamen godt på de 3 høje bånd. Logprogram TR

Lad disse condx fortsætte så vi kan få et par kanon contester her senere på året.

Summary OV3X  Operatør OZ8AE

80 meter        59 QSO  21 lande
40 meter        77 QSO  26 lande
20 meter        98 QSO  19 lande
15 meter        68 QSO  22 lande
10 meter          6 QSO   4 lande

                  308 QSO       92 lande     og 62.560 points

   73 Jørgen OZ8AE