[OZ-CONTEST] Resultat fra RRTC-Contest CW OZ4CG

Carsten Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Sat Jul 21 10:19:01 PDT 2012

Hej alle

Her er så resultatet af 6 timers radioaktivitet fra OZ4CG

Jeg deltog ialt i 6 timer af de max 8 timer den varer, da jeg måtte bruge et par timer på familiebesøg!! Nu er det jo så spændende, om det rækker til et Bornholmsmesterskab, eller om dette (igen-igen) havner hos OZ4FF??

Der var ikke åbent på 10 og 15 meter og 40 meter kom der kun lidt i løbet af eftermiddagen....

Jeg hørte ikke andre stationer fra OZ end OZ4FF...

Band    QSOs    Pts  Mlt
       7       35     101     5
     14     165     497   46
     21         1         3     1
Total      201     601   52

Score : 31.252

Rig : Kenwood TS590s (100W)
Antennas : G5RV

Software : N1MM Logger V12.5.1 (som jeg bliver mere og mere glad for...)

Carsten Gjessing OZ4CG
Kirkepladsen 6
DK-3700 Roenne
Bornholm Isl. IOTA-030