[OZ-CONTEST] [WT-support] New Rules in IOTA and WinTest

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Tue Jul 24 11:10:07 PDT 2012

Hej alle

For dem, der vil opgradere til Win-Test 4.10, så er her den foreløbige vejledning, som jeg har fået til at køre:

Hent zip-filen wt_dev.zip
Pak filen ud i en tom mappe
Luk din nuværende version af Win-Test
Kopier filerne wt_dev og wtRotators_dev over i mappen C:\Program Files\Win-Test (forudsætter standard installation)

Herefter går du i Windows Stifinder og HØJREklikker på filen wt_dev og laver en genvej til skrivebordet. Det er så DEN genvej, der starter Win-Test version 10.

Jeg har ikke prøvet den fil, der har noget med rotators at gøre.

Jeg har spurgt N6TV, om det er lavet så besværligt med vilje. Afventer svar.

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen