[OZ-CONTEST] Ukrainian DX Contest

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Nov 4 11:24:14 EST 2012

Hej

Jeg var aktiv lørdag fra start og indtil ca. 00 UTC - sammenlagt ca. 10
timer.

Søndag stod på Amatør Træf på Fyn, så jeg skulle lige have sovet lidt inden.

Fik en lille chat med OZ4FF lige før jeg stoppede på 80 Meter - vi fulgtes
godt ad med antal QSO :o)

Fik QSO med OZ2TF på både 15 M og 160 M - gælder som multiplier.

Der var i øvrigt åbninger på alle bånd selv om 10 Meter ikke gav mig mange
forbindelser.

Jeg startede med 15 Meter og kørte mange stationer der. Var ind i mellem på
10 Meter for at lytte, men for det meste var der ingen signaler. Det blev da
også kun til 7 QSO'er på 10M.

Ved 15.20 UTC skiftede jeg til 20M og blev der indtil ca 17.00 med et par
små afstikkere til 15 Meter ind imellem.

Kl 17.15 UTC gik jeg på 40Meter og der var nok at lave. Men aftensmaden
kaldte, så der var pause indlagt.

Kl 19.30 UTC gik jeg på 80 Meter og der var mange stationer. Jeg lyttede
lidt på 160 ind imellem og Kl 22.28 UTC fik jeg min første QSO der. Jeg blev
der i ca. 45 minutter og fik mine 23 QSO'er.

Sluttede lige af med en god RUN på 80 Meter hvor jeg var oppe på mellem 2 og
3 QSO'er i minuttet over en 10 minutters periode. Så er det sjovt  :o)

Rig: Ten Tec Eagle 599AT running 100 Watt

Ant: 20 meter Long Wire as Inverted-L up 12 meter

I look forward to meet you in the next CW contest.

Best 73  OU2I / Henning

Call: OU2I

Operator(s): OZ1BII

Station: OU2I

Class: SO CW LP

QTH: Haderslev JO45RF

Band  CW Qs  Ph Qs  Mults

  160:   23     0      16

   80:  136     0      48

   40:   66     0      35

   20:   74     0      29

   15:   97     0      38

   10:    7     0       6

Total:  403     0     172  Total Score = 318,372

Best 73  OU2I / OZ1BII / Henning