[OZ-CONTEST] TRC contest low power

OZ4FF - 5P4F - Karsten oz4ff at oz4ff.dk
Mon Oct 8 01:51:55 EDT 2012

Hej
Efter den meget “hårde” WAPC contest med 8 qso, var det så TRC på programmet. -
Var med i 7.48 timer og opnåede 297 qso, fordelt således
80m 43
40m 108
20m 110
15m  32
10m   4

Da testen ikke findes i mit win-test program, måtte jeg som alternativ bruge “dx-ekspedition”
4CG håber jeg nu kan konvertere min adif file, via N1MM til cbr log. – (Det plejer han heldigvis at kunne)
Pointudregning med antal trc etc vil følge senere.
MEN, sikke dog dårlige condx. -  ingen W   ingen JA  og en enkelt, fra SA, -
73  4FF