[OZ-CONTEST] AA - lidt men godt

Lars Erik Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Mon Sep 3 17:03:31 EDT 2012

Ja jeg måtte jo deltage, men ak og ve... lørdag under opsætning af en
fiber-mast, faldt rørene ned og ramte min arm, med en bule til følge, samt
stivkrampevacination, øv.
Derfor måtte jeg opgive at ha en fullsize 80m gp, og satte blot en
toploaded ca.10m wire op i min flagstang. Og det var først søndag, så jeg
undgik FD-showet... Nuvel cndx var ikke
hvad jeg havde håbet på, og kun på 15m var der rigtig hul til JA, dog
lykkedes det mig at få RC9O på 3 bånd.. Lidt men godt, jeg er ikke
ssb-mand.
Som mit motto siger,: alle kan snakke, ikke alle kan cw... men det kan jeg.
Her er så mit resultat,-  ja grin bare., jeg brugte ikke hele weekenden...

Contest         : All Asian DX Contest

Callsign        : OU2V

Mode            : PHONE

Category        : Single Operator (SO)

Overlay         : ---

Band(s)         : All bands (AB)

Class           : Low Power (LP)

Zone/State/...  : 48

Locator         :

Operating time  : 0h20

 BAND   QSO DUP  PFX  POINTS   AVG

-----------------------------------

160     0   0    0       0  0.00

80      3   0    3       6  2.00

40      1   0    1       1  1.00

20      4   0    4       4  1.00

15      3   0    3       3  1.00

10      0   0    0       0  0.00

TOTAL  11   0   11      14  1.27

TOTAL SCORE : 154

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators       : OZ1FJB

Soapbox         : only barefoot 100w is not easy, and when small antennas
even more trouble.. hope to meet you next year.