[OZ-CONTEST] OZ3ABE SAC CW - lidt ensomt på 10m....

Peter Müller peter at irc.dk
Sun Sep 16 08:20:07 EDT 2012

Jeg havde desværre kun begrænset tid til radio til rådighed denne weekend,
så jeg tog udfordringen op med et lukket 10m bånd.

Det blev en noget ensom oplevelse. Følte jeg var den eneste i hele verden
der lå på 10m, mens alle andre havde travlt på de øvrige bånd :-).

Der var god tid til at følge med i team konkurrencen, også med video og
audio fra svenskerne og Finnerne. :-). Det må  vi også være med på til SSB
:-). Lad os prøve at se om vi kan samle tilstrækkelige og gode deltagere til
at kunne være med i holdkonkurrencen på SSB også.

73, fortsat god weekend.

Peter

             SACCW Score Summary Sheet

       Start Date : 2012-09-15

    CallSign Used : OZ3ABE

      Operator(s) : OZ3ABE

Operator Category : SINGLE-OP

             Band : 10M

            Power : HIGH

             Mode : CW

Default Exchange : 001

       Gridsquare : JO65BS

             Name : Peter Müller

          Address : Postboks 29

   City/State/Zip : Oelstykke    3650

          Country : Denmark

     ARRL Section : DX

        Club/Team : DANISH DX GROUP

         Software : N1MM Logger V11.9.2

        Band    QSOs    Pts  Mlt

          28      48     110   19

       Total      48     110   19

            Score : 2.090

              Rig : IC-7000+PA 800W

         Antennas : 4 Elm. beam.

          Soapbox :

  I have observed all competition rules as well as all regulations

  established for amateur radio in my country. My report is

  correct and true to the best of my knowledge. I agree to be

  bound by the decisions of the Contest Committee.

  Date : 2012-09-16        Signature :