[OZ-CONTEST] Log deadline for CQWW RTTY er 15. oktober - altså ikke 5 dage .

Peter Müller peter at irc.dk
Fri Sep 28 12:32:45 EDT 2012

Hej.

CQ magazine har tidligere udsendt en pressemeddelelse om deres nye
logdeadline på blot 5 dage fra contesten er afholdt. Det skulle være med
effekt fra og med CQWW RTTY contesten der afvikles i denne weekend.

Men går man ind og ser på reglerne på www.cqwwrtty.com, står der
deadline er 15. oktober.

Jeg har henvendt mig til Ed, W0YK (op. P49X) om hvad der er den rigtige
deadline. Beskeden fra Ed er, at den nye regel først træder i kraft fra
og med CQWW SSB testen, på trods af det ikke er det der er meldt ud i
deres meddelelser.

Så dato er altså 15. oktober, og ikke fredag - som er 5 dage efter
testen.

Peter.

OZ3ABE.