[OZ-CONTEST] CQ WPX SSB Contest 2013 - OU2V

Stephan Aller, OZ2U oz2u at oz2u.dk
Mon Apr 1 05:09:03 EDT 2013

Jeg kom også lidt i gang i denne test, men var ikke helt på toppen pga. et
stigende arbejdspres (som i mellemtiden ser ud til at blive løst). Jeg havde
for en gangs skyld fået fri fra job og havde afsat weekenden til at køre
radio og lidt blev det til.

Det meste af lørdagen kørte jeg ude fra OZ9Y's (=OZ1KRF) QTH som er i
spytafstand herfra. Dog er der pt. kun mulighed for at køre 10, 15 og 40
meter derfra. Lørdag aften tog jeg hjem for at sove men det blev så lige små
200 QSO inden jeg sov. Herhjemme har jeg blot en Fritzel FB-33 til 10-15-20
og en FD-4 til alt det andet (160 meter foregår med en tuner og 100watt)

En stor tak til OZ1ETA for endnu en gang at hjælpe mig med WinTest (som jeg
dog ikke kunne få til at poste scoren på cqcontest.ru), men dette er
efterfølgende løst.

//Stephan, OZ2U

Contest         : CQ World Wide WPX Contest
Callsign        : OZ2U
Mode            : PHONE
Category        : Single Operator (SO)
Overlay         : ---
Band(s)         : All bands (AB)
Class           : High Power (HP)
Zone/State/...  :
Locator         : JO55WQ
Operating time  : 20h34

 BAND   QSO DUP  PFX  POINTS   AVG
-----------------------------------
  160    31   0   22      62  2.00
   80    99   0   60     213  2.15
   40   166   0  116     414  2.49
   20    83   0   55     135  1.63
   15   146   0  116     330  2.26
   10    17   0   13      51  3.00
TOTAL   542   0  382    1205  2.22
       TOTAL SCORE : 460 310

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators       : OZ2U
Soapbox         :