[OZ-CONTEST] OV0V - CQWPX SSB-40M-LOW Assisted.

Peter M ü ller peter at irc.dk
Mon Apr 1 18:04:01 EDT 2013

Så jeg kan ikke prale af nogen høj score eller mange qso’er, tilgengæld var der et par goodies blandt de 167 qso’er, bl.a. KP2, VY, HK, PY, 9K2, A7, D4 og en håndfuld K’ere – Det var ovenikøbet med antennen fast i 170 grader, da styreboksen til rotoren er pillet fra pga. den skal udskiftes når vejret bliver lidt bedre.

På genhør til maj i CW, hvor jeg planlægger en lidt mere ambitiøs indsats, hvis alt går velJ.

CQWPXSSB Score Summary Sheet

Start Date : 2013-03-29

CallSign Used : OV0V

Operator(s) : OZ3ABE

Operator Category : SINGLE-OP-ASSISTED

Band : 40M

Power : LOW

Mode : SSB

Overlay Category : TB-WIRES

Default Exchange : 001

Gridsquare : JO65BS

Name : Peter Müller

Address : Postboks 29

City/State/Zip : Oelstykke nil 3650

Country : Denmark

ARRL Section : DX

Club/Team : DANISH DX GROUP

Software : N1MM Logger V13.3.2

Band QSOs Pts WPX

7 167 401 147

Total 167 401 147

Score : 58.947

Rig : Yaesu FT-1000MP

Antennas : ECO DHF6 4 el. beam.

Soapbox :

I have observed all competition rules as well as all regulations

established for amateur radio in my country. My report is

correct and true to the best of my knowledge.I agree to be

bound by the decisions of the Contest Committee.