[OZ-CONTEST] SP DX OU2I (OZ1BII) SOABCW LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Apr 7 14:29:32 EDT 2013

Hermed min opgørelse fra SP DX Contesten.
De eneste danskere jeg hørte var OZ4CG og jeg mener det var OZ5RM.

På 10M og 15M var SP stationerne meget svage og de kunne ikke høre mig. Det
gik lidt bedre på 20M men jeg skulle gentage rapporten mange gange.
40M var rigtig god og jeg havde et godt signal i SP. Også 80M var
tilfredsstillende.
160M viste sig fra den gode side mellem klokken 23 og 01 UTC hvor jeg tog
hjem i seng.
Alt i alt en stille og rolig test uden det helt store hastværk  :o)

Og så er 3830 reflektoren flyttet og har fået ny adresse:
http://www.3830scores.com/
Det er da blevet en meget flottere hjemmeside med mange muligheder.

73 de Henning
SP DX Contest

Call: OU2I
Operator(s): OZ1BII
Station: OU2I

Class: SOABCW LP
QTH: Haderslev JO45

  160:   26      0     12
   80:   57      0     16
   40:  113      0     16
   20:   20      0     11
   15:    3      0      2
   10:    0      0      0
Total:  219      0     57  Total Score = 37,449

Absolutely no contact between my Inverted-L antenna and Poland on 10-15
meter bands and very poor on 20 meter.
40/80/160M band worked very well for me.

Rig: Elecraft K3 - 100 Watt.
Ant: 20 meter Long Wire as Inverted-L for all bands.

Best 73 de OU2I Henning