[OZ-CONTEST] RDA OU2I (OZ1BII) SO CW LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Aug 18 14:12:59 EDT 2013

Hej
Så fik jeg kørt nogle timer i Russer-testen og det gik udmærket på 20M fra
starten. Og 15M kunne jeg hive enkelte QSO'er hjem med meget besvær. På de
andre bånd kunne jeg slet ingen stationer høre. Jeg skulle helt frem til
15UTC før der kom lidt på 40M og 16.30UTC gik det helt godt på 40M. Klokken
21UTC skiftede jeg til 80M og klokken 21.55UTC pakkede jeg sammen.

Jeg kunne se på cqcontest.net at jeg i lang havde en fin føring foran
Carsten OZ4CG, men sådan blev det ikke ved  :o)
Det var et flot resultat Carsten - tillykke.

Jeg hørte OZ4CG, OZ4FF og OZ7EA.

Næste gang bliver så YO DX HF den 24/25 aug.

Best 73
OZ1BII Henning Andresen

                    Russian District Award Contest

Call: OU2I
Operator(s): OZ1BII
Station: OU2I

Class: SO CW LP
QTH: Haderslev JO45rf

  160:    0     0        -
   80:   21     0        -
   40:   76     0        -
   20:  136     0        -
   15:   11     0        -
   10:    0     0        -
Total:  244     0        0  RDA Districts = 171  Total Score = 415,530

Rig: Elecraft K3 100W - Ant: 20mtr wire as Inverted-L

No good condx - only activity on 20M saturday until 15UTC. 10M never opened
for me.
See you in the SAC Contest !
Best 73 de OU2I Henning