[OZ-CONTEST] BSCI OZ4CG SO CW LP

Carsten Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Sun Feb 3 15:09:38 EST 2013

Hej contesting-venner

Hermed resultatet fra lørdagens "contest-træning"
Havde kun mulighed for at køre ca 5 timer, men det gik faktisk udmærket.
Der kom ikke nogen særlige DX'er i kassen, men øvelsen gik mest på at træne
hastighed. Jeg kørte kun S&P.  Det blev til ca. 50 i timen i gennemsnit, så
det går da fremad...
Det var lidt af en udfordring af adskille de, der kørte BSCI, fra de der
kørte FOC-test eller græsk test, men det var jo så noget af træningen.

Finn, OZ7YY, gjorde sidste weekend opmærksom på de, der kører med
uforholdsmæssigt kraftige og generende klik, og jeg noterede mig da også de
5-6 allerværste:  S52W, IV3UHL, RM4I, RO3E, R3FX og S53EO, og der var
sikkert flere.

Kunne man ikke på tværs af landsforeninger blive enige om et centralt sted,
hvor man kan  indrapportere disse, så der ad den vej blev gjort fælles front
imod denne QRM ?? Eller er det bare en naiv tanke ??

Vy 73 Carsten / OZ4CG

- og nu til resultatet:
____________________________

Black Sea Cup International

Call: OZ4CG
Operator(s): OZ4CG
Station: OZ4CG

Class: SO CW LP
QTH: JO75ic

  160:    3     0       5
   80:   56     0      32
   40:   90     0      47
   20:   84     0      46
   15:   27     0      25
   10:    0     0       0
Total:  260     0     155  Total Score = 361,615

Posted using 3830 Score Submittal Forms at:
http://www.hornucopia.com/3830score/