[OZ-CONTEST] PACC OU2I CW low power

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Feb 10 12:47:27 EST 2013

Hej hej
Har kørt 7 timer contest i PACC og det er jo en hyggelig test.
Jeg kørte med Elecraft K3 75 Watt inklusiv autotuner til min 20mtr
Inverted-L antenne.
Antennen klarer alle bånd, men 160M med SWR på 2,5 og kun 50 Watt (men fik
forbindelser).
Prøvede lidt RUN på 40M, men der var lang tid mellem stationerne så det blev
lidt kedeligt.
De tre høje bånd var ikke lette. Masser af ekko og meget svage signaler.
Jeg fik gode multipliers på de tre lave bånd.
Jeg hørte OZ8AE både lørdag og søndag - eneste OZ'er.

Callsign: OU2I
Category: SINGLE-OP, ALL, LOW, CW
Club: Danish DX Group

Band     Qso    Cancelled  Dup  Point  Penalty  Mult        Score
160M      25            0    0     25        0    11
 80M      41            0    0     41        0    12
 40M      63            0    0     63        0    12
 20M       9            0    0      9        0     6
 15M       3            0    0      3        0     3
 10M       0            0    0      0        0     0
         141            0    0    141        0    44         6204

Rig: Elecraft K3 - 75 Watt
Ant: 20 mtr LW as Inverted-L up 12½ mtr

Best 73
OZ1BII Henning Andresen