[OZ-CONTEST] 160 m cw contest fra oz8sw

Steen Wichmand oz8sw at mail.tele.dk
Mon Jan 28 03:56:10 EST 2013

Hej allesammen,
fantastisk flotte scorer der er rapporteret indtil nu. Jeg føler at konkurrencen om diplomerne,  bliver større og større - hi - så der skal gås til den, for en nogenlunde placering !

Her blev anvendt en K3 og en sloper - og resultatet blev over forventning, ikke mindst pga de gode condx og den store aktivitet.  3V8BB fik jeg lavet tilsidst, efter rigtig mange opkald på mange forskellige tidspunkter, mens de 100 w ikke rakte til andre gode dx. fx. FM og USA/VE staterne. Det blev dog til 5 USA/VE kontakter.

Søndag aften måtte jeg gå båndet igennem minutiøst, for at finde nye kontakter; det var som om alt var worket. En ledig frekvens, 10 min CQ, og en enkelt QSO, og så var der QRM igen. Godt med stejle filterflanker.

Vy 73 og cu i næste contest
Steen oz8sw

Contest         : CQ World Wide 160-meter Contest
Callsign        : OZ8SW
Mode            : CW
Category        : Single Operator (SO)
Overlay         : ---
Band(s)         : Single band (SB) 160 m
Class           : Low Power (LP)
Zone/State/...  : 14
Locator         : JO65FR
Operating time  : 14h09

 BAND   QSO DUP DXC S/P  POINTS   AVG
  160   342   0  39   5    1760  5.15
TOTAL   342   0  39   5    1760  5.15
         TOTAL SCORE : 77 440

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators       :
Soapbox         :