[OZ-CONTEST] All Asian CW Contest 2012 - Winner !

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Tue Mar 19 17:28:03 EDT 2013

Hej
Ja det var en god test men ikke en af de bedste. Der er ikke så meget at lave når man kun må kontakte bestemte områder og forholdene ikke er optimale.
All Asian er den første test hvor jeg deltog med Hi-Power - jeg kørte Single Operator fra DCA Stjær, med kaldesignalet OZ5E.
Udstyret havde jeg lånt ved Jan OZ1ADL: Yaesu FT-1000 og Acom 2000 PA samt alle de gode antenner (som med håndkraft blev drejet mod Asien :o)
Jeg medbragte min computer og min paddle.

Danske deltagere var: OZ6OM, OZ7YL, OZ5E, OZ8SW, OZ7EA, OZ4FF, OZ3SM, OZ1BMA, OU2I og OU2W.
Resultaterne er kommet og du kan se alle de danske forneden på hjemmesiden http://oz1bii.dk/contest-oz5e.htm

Best 73
OZ1BII Henning Andresen