[OZ-CONTEST] OU4O WPX CW 2013

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Wed May 29 05:34:28 EDT 2013

Hej

Min deltagelse i dette års WPX test blev ikke lige det, jeg
havde regnet med og håbet på..
Havde regnet med at deltage All Band, det blev til Single band,
havde håbet på en god score, det blev til... hmm

Jeg kom først i gang lørdag formiddag ved 10-tiden lokal og mente,
at single band nok var det bedste, henset det sene starttidspunkt.
Så jeg valgte 15m, da der var signaler at høre der. Forkert valg.
Det var næsten ikke muligt at få nogen svar på CQ, så det blev op/ned
af båndet hele tiden,  blot for at finde nogle svage stationer,
der returnerede et CQ i hovedet på mig mangen en gang.
Det blev til diverse andre sysler i de mange pauser, der var mellem
QSO'erne. Lørdag aften var der kun fisket 212 QSO'er op!

Startede igen søndag 06z, og kunne nu høre, at der var lidt mere liv
15m, men stadig ikke til at få gang i nogen egentlig run. Først
søndag
eftermiddag kom der lidt gang i Qso'erne, men stadig noget af en tam
forestilling. Det er sådan en test, jeg helst vil glemme hurtigt, men
nok husker i lang tid, hi.
Tak for QSO til: OZ1AAR OZ1IKY OZ7BQ OU3A OV3X OV0V

Mit resultat blev:
CallSign Used : OU4O
Operator      : OZ4O

SINGLE-OP Assisted High - Single-band
Band      : 15m
Club/Team : Danish DX Group
Software  : N1MM Logger V13.5.2

Band    QSOs    Pts   WPX   Dupe
 21     572     1044  432    7  (QSO 579 Total)
Total   572     1044  432

Score : 451.008

Rig : FT1000MP MK-V + ACOM1000  (5-600W output)
Ant : 5-el 3-bander (Fritzel FB53)

73 og på genhør

Ole - OU4O