[OZ-CONTEST] Input ønskes til at hylde OZ Contesting i 2013.

Peter Müller peter at irc.dk
Sat Nov 2 13:01:07 EDT 2013

Hej.

Til contestspalten i OZ december måned, havde jeg tænkt mig at runde året af
med at ”Hylde os selv”. Jeg synes det er vigtigt vi husker at anderkende dem
eller de som gør noget godt, har skabt noget godt eller i det hele taget
bare har bidraget meget til dansk HF contesting her i 2013 – og det skal
være i 2013.

I den forbindelse, søger jeg input til hvem eller hvad der fortjener at få
sådan en lille hyldest. Skriv direkte til min mail, uden at sætte andre på i
kopi med hvem du synes fortjener en anderkendelse og nogle få ord omkring
hvad vedkommende har gjort i 2013, som enten har været lidt over det
usædvanlige, eller gjort noget generelt godt for HF contesting i vores lille
land :).

Jeg vil så udvælge de endelige, som kommer med i spalten i OZ december.

Med venlig hilsen / Best Regards.

OZ3ABE, Peter Müller.

EDR HF Contest Manager.