[OZ-CONTEST] CQ WW CW er snart over os!

Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Sun Nov 17 11:56:27 EST 2013

Hej alle

OZ4CG bliver på  Bornholm for at dyste med Karsten, OZ4FF, om
Bornholmsmesterskabet. Men Dannebrog vil vi da holde højt - også her!

Det bliver spændende om de gode condx holder, men også om der kan hentes
nogle nye båndlande!

Desværre gør et "hekseskud", at det ikke lige er sagen, at sidde stille for
mange timer ad gangen, men nu må vi se, hvad det kan blive til!

GL til alle !!

Best 73 Carsten / OZ4CG

A. & C. Gjessing
Kirkepladsen 6