[OZ-CONTEST] En opfordring til at tage fat i dem der normalt ikke kører contest!

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Thu Oct 10 02:41:30 EDT 2013

Hej Alle Contestere!

Grunden til at Peter opfordre alle til at give den max-gaz' i SAC SSB er
at
vi de sidste 2 år har været marginalt foran Norge i SSB delen.

Det var 2012 og 2011.
Men i 2010 og 2009 var Norge klart og tydeligt foran os i SSB delen!

Så hver QSO tæller!
Og hver indsendte log tæller!

Hvis din nabo radioamatør kun laver et par enkelte QSO'er...
- helt ok, jeg jagter også et par bånd-lande hist og her.
Det kan en contest jo også bruges til.
(det er den slags folk der i andre contest giver os alle de dejlige
points)
MEN - få ham eller hende til at indsende loggen!

Få fat på den nabo radioamatør som ikke er contest-vant!
Bed ham eller hende om at lave bare 50 QSO'er (eller bedre 100?)
Det er for selv en utrænet ikke svært - end ikke med en lille station.
Det er jo os der er dem de andre vil have i loggen!

Vi skal bare have den tredje plads!
Lads os tage den! Vi kan nå det endnu.

VY 73

Kenneth