[OZ-CONTEST] De nye regler for CQ WW

Thomas Andersen thomas at oz1aa.com
Tue Sep 3 05:47:29 EDT 2013

Hej Henning,

Der skulle ikke være noget i vejen for at køre QSK i den nye Classic kategori.

Meningen med reglen er at du kun må benytte én radio. Et SO2R setup
som mange topstationer benytter i dag er derimod ikke lovligt i denne
kategori. SO2R eller Single Operator 2 Radio er et setup hvor man kan
lytte og køre multipliers på et andet bånd med radio nummer to mens
man sender CQ og kører QSOer på radio nummer et. Læs i øvrigt mere
her: http://en.wikipedia.org/wiki/Single_operator_two_radios

73,

Thomas OZ1AA/VK8WW

---