[OZ-CONTEST] SAC CW Skype chat gruppe.

Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Fri Sep 20 06:00:37 EDT 2013

Hej alle

Denne diskussion giver mig anledning til at spørge:

Jeg er i tvivl: Når man bruger N1MM er der en rude med et Cluster, hvor man
kan se, om der på båndet er nogle manglende multipliers og stationer, som
man kan klikke på, så stationen slår over på den station.

Er det ikke at betragte som "Assisted"??

Man kan selvfølgelig lukke vinduet, men det er der jo ingen der kan
kontrollere alligevel...

Jeg håber på en afklarende tilbagemelding, så jeg ikke risikerer at blive
diskvalificeret ... :-)

Best 73 Carsten / OZ4CG

A. & C. Gjessing
Kirkepladsen 6