[OZ-CONTEST] Logs for jule-nytårstest

oz5dx at adr.dk oz5dx at adr.dk
Sat Jan 4 18:26:38 EST 2014

Hej
I henhold til reglerne for jule- og nytårstesterne skal logs være modtaget hos contest-manager 5. januar, det er i dag.
Jeg sendte min log for nytårstestens CW-afdeling , low power den 2. jan. til contest managers e-mail adresse jvf OZ dec pg 622.
Ifølge reglerne i samme OZ står der:  "Alle modtagne elektroniske logs vil blive bekræftet indenfor 24 timer".
I reglerne på EDR's hjemmeside er denne passus ikke med. Måske en korrekturmæssig lapsus.
Jeg har ikke hørt noget - betyder det at loggen ikke er modtaget. Er der andre i samme båd?
For en ordens skyld kørte jeg 27 QSO'er.
73 es gn
Hans OZ5DX