[OZ-CONTEST] Logs for jule-nytårstest

Hans J Rasmusen OZ7BQ oz7bq at yahoo.dk
Sun Jan 5 05:00:48 EST 2014

Godt nytår,
Jeg sendte til OZ3ABE at edr.dk og fik svar ret hurtigt. Men jeg fandt ikke mailadressen i indkaldelsen til Nytårstesten, så jeg skød lidt i blinde.
73
Hans Jørgen

Den 10:28 søndag den 5. januar 2014 skrev Gjessing <oz4cg at post3.tele.dk>:

Hej Hans

Godt nytår til dig.

Der må være sket noget, for det virkede helt "efter bogen" her:

Juleloggen afsendt 26/12 kl. 18:12, kvittering 27/12 kl. 11:23
Nytårsloggen afsendt 29/12 14:12, kvittering 29/12 kl. 21:32

Så måske du skal ta' fat i kraven på Peter og sikre dig at han har fået
loggen?

Best 73 Carsten / OZ4CG

A. & C. Gjessing
Kirkepladsen 6