[OZ-CONTEST] OZ1HQ update pr. 1.7.2014

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Tue Jul 1 15:14:37 EDT 2014

Venner!
Kampfæller!
OZ-Contestere!
OZ-DX'ere!

Nul-Jørgen har efterhånden gjort sit. Og godt er det gjort til nu
Nu er det meget snart vores tur!

Inden da - hjælp ham med at få ryddet de sidste fejl og misforståelser
af vejen.
Inden da - hjælp til med at få fyldt de sidst - heldigvis - få huller i
planen.
Inden da - hvis Du kender en håbefuld Contest og DX spire som blot lige
skal have skubbet ..

- MELD IND - Hjælp Nul-Jørgen med at få planen på plads! Få den
håbefulde spire med.
Vi har prøvet før at få håbefulde spirer med. De fik lov at prøve.
De var nærmest ikke til at rive bort fra stationen...

Så kom nu!
Det er NU! Ikke imorgen eller overmorgen! Der er det forsent!
Det er NU!

VY 73

Kenneth
OZ1IKY

PS - Good Luck i VHF/UHF contesten i den kommende weekend!
Og må den bedste EDR lokaafdeling vinde!