[OZ-CONTEST] WRTC 2014

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Wed Jul 9 15:27:09 EDT 2014

Bondias Amigo Thomas
OZ'ere!

Så er der ingen undskyldning for ikke at gå til radioen vil jeg mene.
Ikke engang den kommende sommer-sol som det efterhånden meget
vægelsindede DMI lægger op til...

Frem med mikrofonen, frem med morsenøglen, både straight-key og paddles
kan sagtens bruges.
(selv en Vibroplex er god her....)

VIS OZ calls! Vis Dannebrog!
Og hvis du rigtigt vil vise det, har Nul-Jørgen få ledige pladser på det
Danske "Landshold"

VY 73 - og god kamp til alle - specielt dem der er på de 59 WRTC hold.
Vi er nogen der kender dem personligt. Så Knæk Og Bræk til Dem!
Og et af holdene er et rent Tysk YL hold!!
Se bare der!

Kenneth
OZ1IKY