[OZ-CONTEST] Dansk aktivitet fra KH0 og T88

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Sat Jul 12 13:18:07 EDT 2014

MÅ GERNE SENDES VIDERE

Hej radiovenner

I anledning af, at jeg er rundet 50 og har haft licens til amatørradio i 30 år, tager jeg (med 1 års forsinkelse) ud i den store verden og fejre dette bl.a. også som aktiv radioamatør.

Jeg er aktiv som følger:

26. august - 2. september fra KH0 som KH0/OZ0J
QRV på 3,5 -50 MHz og på phone, CW og DIGI (RTTY og PSK) i det omfang, der er udstyr til rådighed.

2. september - 9. september fra T88 som T88?? (venter stadig på call)
QRV på 3,5 -50 MHz og på phone, CW og DIGI (RTTY og PSK) i det omfang, der er udstyr til rådighed.

Begge steder er tidszonen UTC + 10 timer.

Lørdag d. 6. september forventer jeg at deltage i All Asian Contest på phone. T88 er OC, så jeg kører kun AS stationer denne dag.
Søndag d. 7. september forventer jeg at deltage i Region 1 Field-Day contesten, og jeg glæder mig til at køre mange danske Field-Day stationer

Forudsat der er fungerende Internet forbindelse begge steder, er jeg QRV på Skype - OG KUN DER !!! Ingen SMS, telefonopkald, e-mail el.l. Er du IKKE ven med mig på Skype, så led efter mit Skype ID onair-oz0j.dk og tilføje mig som ven. HUSK call i din hilsen, eller bliver du afvist.

QSL og QSO check

For begge calls vil jeg uploade til Clublog.org - i det omgang der er Internet - 1 gang hver dag.

QSL via OZ0J - direkte eller EDR buro. Benyt så vidt muligt OQRS på Club log og spar dit eget QSL kort.

Detaljer om turen og meget andet kan findes på www.oz0j.dk<http://www.oz0j.dk> Se under DX-pedition i menuen eller brug linket på forsiden.

Vy 73 de OZ0J

Jørgen