[OZ-CONTEST] Video klip med "radioamatør action" søges...

Peter Müller peter at irc.dk
Tue Jul 15 00:48:17 EDT 2014

Hej.

I SAC-teamet er vi ved at udarbejde en ”reklame video” til dette års SAC
contester. I den forbindelse har jeg behov for lidt ”rå-materiale”, jeg kan
– og må – bruge små sekvenser fra i vores video. Det kan være on-air
billeder, det kan være stemningsbilleder fra en contest, det kan være
optagelser af antenne arbejde, alt har interesse. Har i lydfiler liggende
med onair aktiviteter, så har det også interesse.

Materialer vi må anvende, kan uploades til denne dropbox folder:
https://www.dropbox.com/sh/fldzq29l2njmy87/AAC9jSfl7bGaZCvJqPSWvHdfa

(Husk at angive hvem der er ophavsmand (m/k) til optagelserne/billederne, så
vi kan kreditere de rigtige i afslutningen.)

Hvis i ikke anvender dropbox, men har filer liggende i vil bidrage med, så
tag fat i mig – så finder vi en anden løsning :).

Er filerne ikke voldsomt store, så er email også fint.

Peter.

pva. SAC CC.