[OZ-CONTEST] WAE CW - Tyrkiet - 2 super hold aktiv

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Tue Jul 29 15:15:10 EDT 2014

Hejsa Alle sammen

Ser ud til at der vil være 2 super stationer med super
operatører-bemanding i gang i WAE CW

Vi er ikke de eneste! Men vi vil begge kæmpe for at blive "landemestre"
i WAE CW 2014...
TC7T med Dj3CQ, DL5JQ, DJ0ZY og OZ1IKY får konkurrence af
TC2C med en anden stjerne besætning (hvor af jeg kender de fleste)
DL2JRM, DL5LYM og DL6JF.

Så jeres Tyrkiet multiplier og QTC er så nok så rigeligt sikret!!

Jeg tager nok ikke min laptop med, så der er nok ingen muligheder for at
jagte mig på "The DX-Farm" Skype gruppen vi så tit bruger!
Jeg skal have så rigeligt andet grej med ... SMS kan måske virke?
Men der hvor vi er - og de andre for den sags skyld - vil der ikke være
problemer på stort set alle bånd - All about Operating Skills
for at få en TA-ASIEN i loggen - og et par velfortjente QTC'er

VY 73 - og Bonne Chance to All!
CU in the WAE CW

Kenneth
OZ1IKY