[OZ-CONTEST] EOSF i København - med radioamatør deltagelse!

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Fri Jun 6 06:54:32 EDT 2014

Hej

I kunne jo også fortsætte med 5P som de øvrige events (5P12EU og 5P14EHC). Og ja det er heller ikke godt på CW, men hvis ingen bruger 5P, så bliver det altid håbvøst.

Jeg kan desværre ikke deltage aktivt, da der er højsæson for selvangivelser.

Hvis I mangler en QSL MGR, så vil jeg godt påtage mig hvervet, forudsat jeg lige får noget at sige vedr. QSL kort (plads til QSO data).

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen (Joe)