[OZ-CONTEST] callsign til Science in the City

Nils Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Sat Jun 7 02:55:46 EDT 2014

Hej alle

Jeg kan ikke lade vær' med at blande mig i denne tråd.
Jeg er meget enig med OZ2BRN om ikke at finde på noget underligt call med en
masse tal udenfor "standard".
Samtidig har Bjørn og Lars nogle gode forslag, hvor den med 5P9SC ligger
indenfor det videnskabelige :-) hvad med OZ1HQ eller er det kun beregnet til
brug i Odense ?

Super godt vi er repræsenteret til denne event. Tak til Jer som er i gang
med planlægningen.

73
OZ1ETA
Nils Bo