[OZ-CONTEST] Contest Kursus !

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Sat Mar 1 04:08:58 EST 2014

Hej Venner!

På oz5e.dk, kan I se at der er gang i noget kursus-planlægning. Et
Contest Kursus
Det er Nils Bo og Jeg der har barslet med ideen i et stykke tid.
Og nu fører vi så ideen ud i livet.

Dette kursus bliver sat op efter det jeg kalder den finske model.
Finnerne starter nemlig med at gennemfører et kursus, og lige efter
kaster de sig ud i
en eller anden Contest. Deres erfaringer siger at det er en rigtig god
måde at gøre det på.
Indlæringseffekten er stor, og der med også udbyttet.

Samme invitation som er på oz5e.dk kommer i April udgaven af OZ, og
formodentlig også snart på EDR's hjemmeside?

Jeg synes blot at I skulle have "The News" før alle andre.
I er jo trods alt Contest-kernen i OZ-land.

VY 73 ES GL in the Contest

Kenneth
OZ1IKY