[OZ-CONTEST] Contest/RTTY ??? - Vi prøver lige igen.

Nils Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Sun Mar 23 14:08:55 EDT 2014

Hej Keld

Det korte svar er NEJ.
Du kan alddrig få point for RTTY qsos konverteret til CW.
Jeg har aldrig hørt om at nogle kører RTTY i en CW contest :-)

Men forvirringen kan måske være at fx ARI testen (den italienske) har alle 3
modes repræsenteret. Kører du all-mode gives der point for qso med samme
staton på alle modes, men du kan ikke "konvertere" point til en anden mode.
Ja håber ikke dette giver anledning til mere forvirring :-)

73
Nils Bo
OZ1ETA