[OZ-CONTEST] wpx fra OU2V

Lars Erik Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Mon May 26 12:26:03 EDT 2014

Ja endnu engang ville jeg ikke bruge al min dyrbare tid, da haven også
kalder, så jeg undersøgte hvilke mulighed der lå for en nem løsning
med diplom. Valget var nemt, SOSBHP/unassisted på 80m. Sidste danske
rekord var sat i 1984, så det var et nemt mål, da den kun var på 35000
points...

Sagt som gjort, jeg kørte fra starten lørdag morgen til ca.kl.0630, og
fik VE/W/PW/HK og selvfølgelig EU og Rusland. Ingen JA denne gang.
Kørte så en time lørdag aften og stod op igen søndag morgen kl.2 dst,
men ak og veg, min krop sagde jeg skulle køre vandret, istedet for
80m. så det blev til zzz, (der havde jeg allerede 150 i loggen)....
når, søndagen blev så et mix med radio og lidt havearbejde om dagen,
og søndag aften godt 2 timer igen som kun gav lidt i kassen. Hele
testen blev kørt ala Lyngbyradio, Run, Run Og Run.

Resultatet blev ca.320 qso og over 150000 points. Ikke verdensrekord,
men muligvis en ny "grænse" for Danmark...

Iøvrigt savnede jeg en xtra opr, så vi kunne have kørt Multi/single
Low power, den ville måske give en dansk 1st.plads, men også en
europæisk 1.st. plads, ingen har nogen sinde kørt den klasse, -
mærkeligt.

mvh Lars OZ1FJB / OU2V