[OZ-CONTEST] CQWW CW

OZ4CG oz4cg at live.dk
Thu Nov 27 12:25:49 EST 2014

Kære contestere.

Også her på stationen påregnes der aktivitet i den kommende weekend i
SO-AB-LP-klassen.

Målet er dels at køre lidt flere QSO'er end sidst (2013: 1.020), og dels at
få QSO med ZF2EE og HC2A!
- Og skulle det lykkes at få kørt DXCC-land nr. 250, vil det være en god
tillægsgevinst!

GL allesammen!

Best 73 Carsten / OZ4CG

PS: Hvis I allesammen uploader til www.cqcontest.net, så kan vi jo følge med