[OZ-CONTEST] CQ Contest og CQWW CW

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Thu Nov 27 15:11:35 EST 2014

Hej alle

For dem, der ikke aner, hvad CQ Contest er, så er her lidt mere.

Besøg http://cqcontest.net

Her vises resultater for de stationer, der har installeret og opsat sit logprogram til at vise live score

Opsætningen er faktisk ret enkel.

Besøg http://cqcontest.net/view/readscore.php

Under "help" i toppen finder du dit contestlogprogram. Den vejledning skal du så følge.

Husk at programmet "unipost" i visse logprogrammer skal være installeret og kører som en baggrundsfil.

Du kan også sende off line contest score via Contest -> Post Score

Under Top Score -> Country kan du fx se OZ (når der er en aktiv OZ'er ).

Husk øverst til venstre at vælge den rigtige contest, der kan nemlig være flere i gang samtidig.

Jeg forventer at være QRV som 5Q2T mest på de lave bånd, hvis jeg elles kan få rejst og afstemt en vertikal i løbet af fredagen. Jeg kører HI power og skulle nok kunne høres.

Jeg håber især på QSO med HD2A og ZF2EE, så jeg kan få udfyldt nogle "huller". I får nok rigeligt at lave :)

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen