[OZ-CONTEST] CQ WW CW 2014 fra Stjær

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Sun Nov 30 19:21:19 EST 2014

Hej

Lige lidt point-fræs til at se på!

Alex stak jo tidligt af fra mig - men med den station han sad ved undrer det mig slet ikke.
Meen Hønsehuset kan stadig!

Jeg har lige checket - adskillige nye båndlande! Specielt på 160, 80 og 40.
20,15 og 10 er jeg i forvejen oppe i nærhenden af de 200 eller over.

alt gik godt - og for engang skyld ingen nedbrud.
K9AY er sat op. Men der er noget galt med ledningen til styringen.
formodentlig en eller flere ledere knækket?
det er jo stift kabel!

Kørte både Henning og Thomas på flere bånd - ret sjovt!

VY 73 og ses i den næste ..
Kenneth
OZ1IKy

Contest : CQ World Wide DX Contest
Callsign : OZ1IKY
Mode : CW
Category : Single Operator - Assisted (SOA)
Overlay : ---
Band(s) : All bands (AB)
Class : High Power (HP)
Zone/State/... : 14
Locator :
Operating time : 40h16

BAND QSO CQ DXC DUP POINTS AVG
--------------------------------------
160 221 11 41 0 249 1.13
80 621 18 69 3 1119 1.80
40 773 32 86 8 1482 1.92
20 505 25 63 2 1253 2.48
15 569 31 73 1 1219 2.14
10 429 32 67 1 895 2.09
TOTAL 3118 149 399 15 6217 1.99
TOTAL SCORE : 3 406 916

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators :
Soapbox :