[OZ-CONTEST] Husk SAC SSB 11/12 Oktober

Thomas Andersen thomas at oz1aa.com
Fri Oct 10 19:05:53 EDT 2014

Jeg kan kun tilslutte mig Hennings opfording til at blive QRV i SAC
SSB testen - synes jo ikke det er saa godt at Aalandsoerne er foran OZ
i landskampen http://www.sactest.net/blog/result/sac_cup.php?claimed=1

Jeg er selv lige kommet til Lima. Har hoert at sekretaeren i OA4O
klubben skulle vaere tilstede i morgen, saa jeg haaber at kunne blive
QRV i nogle timer i contesten.

Held og lykke til alle!

73,

Thomas OZ1AA